Sleepover


Tjena! Igår så cyklade jag till min kompis Klara, det är långt till henne...När jag var framme var klockan ungefär 12:00. Jag åt en korv och sen så gick vi in.Lite senare så kastade vi påsar med vatten, sen gick vi över till stora plastpåsar, till sist blev det sopsäckar. Det var super kul:)
Sen så fick jag sova över där så jag sov där, vi sov i tält och mitt i natten så blev det super kallt så vi gick in och sov vidare. På morgonen så blev vi väckta av Klaras mamma klockan 8:00. Vi gick och åt frukost sen så var vi ute typ hela tiden tills jag skulle cykla hem.
Nu sitter jag här och chattar på msn och skype:)


Kommentarer
Postat av: pricken

ja det var ju såå roligt Hahaha!!! sopsäckar...LOL

Svar: Ja det var awsome!!!
lifeofevve.blogg.se

2012-09-29 @ 09:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0