Prov, prov och ännu mer prov

Hej! Idag så har jag vart på kören. I veckan så har jag vart med min kompis Nova och har pluggat ganska mycket:P Och för några veckor sedan fyllde jag 12 år:D  Jag har inte bloggat för att jag inte har orkat eller pluggat:p Vi hat haft en del prov dom senaste veckorna, gick väll sådär. Och det kommer mer prov i veckorna.
 
Imorgon kommer jag åka med moa hem efter skolan, ska bli suuper kul. Och sen så skjusar dom mig till dansen lite senare.På Lördag så ska vi kanske åka och bada i gimo. 
Inte mycket mer att skriva just nu men vi får väll hoppas att vi hörs snart igen<3
/Emma

Kommentarer
Postat av: Moa

Hur många rätt fick du då??

2012-11-21 @ 16:25:23
Postat av: Moa

<3<3<3

2012-11-21 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0